CoreT-cOreT pasal Aq

My photo
diamond bay, Payrock, Malaysia
NamE aq nUROL FasIHA binti NasrI... fRom pEraK...Now STudy kt Universiti Malaya,k.l n wat degree in malaY studies major language n minOr MEDIA..,aq TeLAH dilahirkan pada tggal 24 march 1989 pDa jam 3a.m hri jumaat..BErkt Kelahirn aq..huhu.Mak SY OWG banjar same gak my abah,,so da cmpur2,,sy Pown owg banjar la.hehe,,,,,just a sImple girl..Plesss bg komen Kt MY blog k....

how long I active with blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
bape owg da skodeng blog aq : web site hit counter

Monday, June 27, 2011

trend yg jadi ikutan

tRend wanita berusia bercinta dengan lelaki muda.
  Hye blogger??....How r u dear?..kpd yg bertung hari ney sayha wish selamt bertUnang..kpd yg nak kwen..cOngrate..moga kekal sampai akhir hayat..kpd yg dpt anak tahniah take ur zuriat sebaik mungkin..i2 anugerah teragung drp ALLAH..2 any1 yg celebrte besday..Happy BESDAY..n kpd u’ll sume....always happy n smile k...=)
oRite..what i want 2 share with u’ll 2day?..hehe..mengenai trend yg sedang hangat sekrg ney..mula2 kite tgk artis jek yg wat mcm ney..tp lame2 ha..owg biase pun da terikut2..hehe..what the trend??..”marriage of women with young men” @ perkahwinn wanita dengan lelaki muda..di luar negara antara selebriti yg mengikut trend ni ialah spt Demi Moore dgn Ashton Kutcher 
dan Halle Berry bersama Gabriel Aubry. 
Kt Malaysia antara yg berjaya menarik Minat dunia hiburan ialah pasangan Rita Rudaini dan pemain bola sepak Malaysia Aidil Zakuan. Perbezaan usia lebih 10 tahun dan perkhwinn yg agak kontrovsi mmg sntsa menjdi bhan bual masyrkt.
.Didie Alias ..que haidar..deja moss..
Kenapa drg ney pilih lelaki muda?
Wanita sekarang dilihat lebih berkuasa dan mahukan lelaki muda serta lebih fleksibel. Maksudnya, lelaki yang memahami kerjaya dan gaya hidup lebih dipentingkan oleh wanita tersebut.
Gambaran yang dipaparkan oleh media seperti siri televisyen Sex and the City dan Desperate Housewives juga menunjukkan bahawa wanita tidak semestinya berkasih dengan lelaki lebih tua. Wanita yang memiliki kerjaya dan imej diri hebat sememangnya mempunyai banyak pilihan.
Malah, golongan wanita yang sudah bercerai atau ibu tunggal mungkin gemar mempunyai teman untuk berseronok dan tidak mengongkongnya.
Motivasi
Terdapat alasan yang bagus dan tidak untuk bercinta dengan seseorang berbeza generasi. Salah satu motivasi yang kurang wajar untuk bercinta dengan lelaki lebih muda ialah perasaan takut untuk menjadi tua.
Pasangan muda tidak boleh menterbalikkan proses penuaan anda. Sebenarnya, lelaki atau wanita yang bercinta dengan mereka yang seusia anak-anak akan berdepan masalah. Perbezaan itu boleh mencetuskan masalah paling besar iaitu tahap kematangan yang berlainan.
So, terjawb x ngape bnda ney boley berlaku?..actly, soal usia bkan menjadi prob dlm perhbgn tp yg pentg cara kite kendalikan sesebuah hub ney..Kadangkala, perbezaan umur mencipta satu bentuk hubungan 'mentor' apabila yang lebih berumur memberi nasihat kepada pasangannya tentang kehidupan atau kerjaya. Apa pun, elemen yang benar-benar membuatkan perhubungan itu berjaya ialah wujudnya hubungan bersifat emosi.



No comments: